De vakantie is begonnen

26 mei 2018 - Trysil, Noorwegen

Zaterdag 26 mei.

Om 3.10 uur vertrekken we uit Groningen. Tegen half 5 begint het licht te worden. Eigenlijk is het best nog wel fris en gaat onderweg het vest er bij aan. Om half 9 zitten we wel lekker in de zon van een ontbijtje te genieten.

7 wegopbrekingen, 2 files (de eerste al om 6.00 uur)en 3 pauzes later komen we om half 11 aan bij de boot in Kiel.

Na te hebben ingecheckt moeten we wachten in de rij. De tijd gaat sneller doordat we met een Eindhovens motorechtpaar aan de praat raken en om 12.15 uur mogen we de boot op.

We zoeken onze hut op en drinken daarna in de zon een biertje op het dek. Ook lopen we nog wat langs de vele winkeltjes.

Om half 7 gaan we eten (lekker veel vis) en lopen daarna nog wat rond op de boot en gaan nog even naar het zonnedek, maar het waait erg hard.

We drinken nog een koffie en gaan terug naar de hut. De championsleage finale is te volgen op de t.v.. Henk haalt nog 2 blikjes bier en zo vermaken we ons wel. Ik tik ondertussen mijn eerste verslagje. Alleen betaalde WiFi aan boord dus morgen het verslagje plaatsen.

De weersverwachting is prima dus een heel wat beter begin dan in 2015🌞🍻😎

1. Adrie Edink:
    Ziet er goed uit😎
  2. Rick Roelofs:
    Lekker genieten, weer is goed. Mooi motor weer 😎
  3. Willem wiegman:
    27 mei 2018
    Ik wens jullie een fijne vakantie toe.
  4. Willem wiegman:
    27 mei 2018
    Ik wens jullie een fijne vakantie toe.
  5. Anja:
    31 mei 2018