Ons eerste hutje

27 mei 2018 - Trysil, Noorwegen

Zondag 27 mei

Om een uur of 8 zitten we aan het ontbijt. Daarna kijken we nog even buiten. De reis schiet al mooi op. Om half 10 zijn we beneden bij de motoren. Tegen 10 uur rijden we de boot af. We verlaten Oslo via een hele lange tunnel die onder de stad door loopt dus van de stad zelf zien we niet veel.

Na ong. 30 km snelweg gaan we verder binnendoor. Ook komen we (onbedoeld) over een stuk gravelweg. We hopen onderweg iets tegen te komen waar we wat kunnen eten maar de winkels zijn hier op zondag allemaal dicht. Uiteindelijk komen we bij een pomp waar we worstjes en een blikje mais kopen. Zelf hebben we rijst en satésaus dus dat wordt een culinair hoogstandje 😋

Hierna komen we binnen 10 minuten natuurlijk nog 3 pompen tegen, zo gaat dat altijd.

Af en toe stoppen we even maar nooit lang want het is erg warm, eigenlijk te warm om op de motor te zitten.

We zijn van plan om vlak bij Trysil naar een camping te gaan maar 30 km voordat we er zijn komen we langs een andere camping, Deze is open en het ziet er goed uit. Hier gaan we een hutje huren. Klein maar verder prima. We kunnen mooi buiten op de veranda zitten in de zon.

Je merkt dat het hier ook al wat langer licht blijft want om 21.00 uur zit ik nog lekker buiten in de zon dit verslag te typen.

Morgen belooft ook weer een warme dag te worden en we moeten 30 km extra rijden maar dat zien we dan wel weer want we moeten natuurlijk helemaal niks, voordeel van niks boeken.

Iedereen bedankt voor de reacties.

1. Petra Pronk-Visser:
    27 mei 2018
    Geniet ervan. Leuk om jullie zo te volgen.
  2. Christa:
    27 mei 2018
    Ontzettend leuk om jullie reis zo te volgen!
  3. Jacob boekweg:
    27 mei 2018
    Geniet er van leuke verhalen.
  4. Gré:
    28 mei 2018
    Ziet er heel mooi en ontspannen uit. Genieten dus!!
  5. Henk ina lollinga:
    28 mei 2018
    geweldig zo,n verhaal,heel veel plezier en geniet er van
    papa en mama