Onze eerste motorloze dag

30 mei 2018 - Lit, Zweden

Woensdag 30 mei

Vandaag hebben we onze 1e rustdag.

Het is prachtig weer en we ontbijten in de stralende zon. Het is nog wel een beetje een fris windje dus het vest gaat nog wel even aan.

Toch wordt het al gauw warmer en lig ik binnen de kortste tijd in zwempak te zonnen in de stoel.

Ook gaan we een wasje draaien, halen een ijsje en lopen de camping rond. We komen ook bij het zwemwater maar dat ziet er niet echt uitnodigend uit door alles wat er aan begroeiing in drijft en erg warm is het ook niet als ik er in loop.😁

De rivier is wel schoner maar die is nog veel kouder. Geen zwempartij dus.

We hangen verder de hele dag lekker bij het huisje rond. Beetje kleuren, beetje thee drinken, biertje delen en om 5 uur zitten we aan de warme maaltijd. Hebben we mooi nog een lange avond voor de boeg.

Voor het eerst deze vakantie komt de Rummikub tevoorschijn. Henk wint het eerst potje en dat wil hij weten ook 😂

Morgen gaan we naar Vilhelmina. Volgens een zweedse weersite is het daar morgen 24 graden en ‘s nachts 7 graden. Het koelt hier in de avond wel sneller af dan in Nederland. Voor volgende week ziet het er allemaal wat slechter uit maar dit hebben we maar vast.

Van de neefjes (muggen) hebben we ook nog niet zoveel last. Ze zijn er wel maar het valt allemaal nog wel mee. Klop ik nu even af op de houten tafel.

1. Rick Roelofs:
    30 mei 2018
    Lekker relaxen en even bijkomen. Tot nu toe treffen jullie het met het weer. Hier bij ons is het warm 29 graden, dus geen lekker weer om motor te rijden.🏍☀️😎
  2. Maria:
    Gefeliciteerd Henk🎈🎈
    Cecilia laat Henk niet weer winnen want volgens mij heeft hij gewoon geluk gehad.
    Leuke verhalen!!!
  3. Henk:
    Ben een natuur talent Maria
    😁
  4. Jacob en Joke:
    31 mei 2018
    Beetje kleuren. Heb je kleurpotloden mee?